היי בהסכם הגירושין שלי קבוע בצורה ברורה כי הגרוש יגור בבית עד שנמכור אותו והוא לא יכול להכניס לנכס צד ג'. אם אמא שלו עברה לגור איתו זה לא אומר שהפר את ההסכם?
שלום בלהה,
מדברייך עולה כי אכן ישנה הפרה מסויימת ואולם על מנת להשיב לך בצורה מקצועית אני ממליצה לקבוע פגישת יעוץ ולהביא את ההסכם לעיון.
עורכת דין ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להגיד מהו מרחק מקובל. הדבר תלוי בנסיבות כל תיק. תבדקו ביניכם מה המרחק שתסכימו לנסוע אתם עצמכם ותגיעו להסכמה. בית משפט אמור לאכוף זאת אלא אם טובת הילדים תגרום לסטיה מכך. במקרה של חילוקי דיעות - אתם...
המשך תשובה