שלום אחרי אישור הסכם הגירושין בבת המשפט למשפחה, גילינו שעדיין יש בינינו אי הסכמות מהותיות ואנחנו רוצים לפתוח מחדש את ההסכם. האם זה אפשרי להביא לדיון מחודש?
איתמר שלום,
בהחלט אתה יכול להגיש בקשה.
יש להבהיר כי היום על פי ההסדרים החדשים, יש תחילה לעבור הליך של יישוב סכסוך.
אני סבורה כי תוכלו להסדיר את הנושאים השנויים במחלוקת באמצעות הליך הגישור ואם לא תוכלו לאחר מכן לפנות לבית המשפט ככל ואין בינכם הסכמות.
בהצלחה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר לערוך נספח להסכם הגירושין ולקבוע הסדרים לגבי יציאת הקטינים מהארץ ולאשרו בבית המשפט. יחד עם זאת, יש צורך בכל טיסה לחתום על מסמך הסכמה מול נוטריון מתורגם לאנגלית על מנת שניתן יהיה להציגו בשדות התעו...
המשך תשובה