שלום רב האם יתכן שאח עו"ד ייצג את אחותו כנאמן ויבקש את מלוא הסכום על הבית שלושה שבועות לפני מתן הגט???ואם היא תערים קשיים במתן הגט??או אם יהיו שיבושים בבית המשפט?? תודה רבה
רקפת שלום,
לא הבנתי את שאלתך.
האם השאלה היא משפטית?
טובת הבעל?
או כדאיות הסכם הגירושין.
בכדי שאוכל להרחיב בנושא, להתייחס למקרה ולנסיבות שלך ולהמליץ על דרכי פעולה, את מוזמנת ליצור קשר עם משרדי ולתאם פגישת ייעוץ.
בברכה,
גילה עיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על מנת להבין צריך לעיין בהסכם הגרושין. פתיחת הסכם והגדלת מזונות תלויה באם המדובר בשינוי נסיבות מהותי שלא היה צפוי, היקף זמני השהות, יחס ההכנסות ההורים ומרכיבים נוספים. הנך מוזמנת ליצור עמי קשר ולהעביר...
המשך תשובה