לפני חודשיים חתמתי על הסכם גירושין ואני רוצה להתחרט ולשנות את סעיף המזונות שהסכמנו עליו כי הבנתי שאני לא אעמוד בתשלום כזה נמוך. השאלה שלי היא האם מאוחר מדיי לבטל או לשנות אותו?
אמילי שלום,
השאלה היא האם ההסכם אושר וקיבל תוקף של פסק דין, שאז,יש לעתור לבית המשפט.
בנושאים הנוגעים למזונות ומשמורת, ניתן להגיש תביעה לשינוי הסכם, אך יש להוכיח שינוי נסיבות מהותי.
בכדי שאוכל להרחיב בנושא, להתייחס למקרה ולנסיבות שלך ולהמליץ על דרכי פעולה, אתה מוזמן ליצור קשר עם משרדי ולתאם פגישת ייעוץ.
בברכה,
גילה עיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את יכולה לבקש שהאיזון ייעשה בהתאם לחוק חסכון פנסיוני ואז חלקך בפנסיה של בעלך נרשם על שמך וניתן יהיה למשיכה כאשר בעלך ייצא לפנסיה. באשר לזכויות גמל ו/או השתלמות, את צריכה להעביר את פסק הדין וההסכם לגופ...
המשך תשובה