אשתי לשעבר עוברת לרילוקיישיין בחו"ל יחד עם בתי בת ה-17. האם זו עילה לפתוח את הסכם הגירושין ולשנות את תשלום המזונות? כעת אשתי לשעבר מרוויחה יותר מכפול ממני, וצרכיה של הבת השתנו לחלוטין. זה אפשרי? תודה רבה
מודי שלום,
שינוי נסיבות מהותי מצדיק שינוי הסכם .
בכדי שאוכל להרחיב בנושא, להתייחס למקרה ולנסיבות שלך ולהמליץ על דרכי פעולה, את מוזמנת ליצור קשר עם משרדי ולתאם פגישת ייעוץ.
בברכה,
גילה עיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להגיד מהו מרחק מקובל. הדבר תלוי בנסיבות כל תיק. תבדקו ביניכם מה המרחק שתסכימו לנסוע אתם עצמכם ותגיעו להסכמה. בית משפט אמור לאכוף זאת אלא אם טובת הילדים תגרום לסטיה מכך. במקרה של חילוקי דיעות - אתם...
המשך תשובה