הסכם גירושין שנערך בגישור וקיבל אישור של בית המשפט לפני שנה. לבסוף הגירושין לא יצאו אל הפועל והיום אנחנו שוב ביחד, גרים ביחד ולא מתכוונים להיפרד. האם צריך לפנות לבית המשפט כדי לבטל את ההסכם? מה יהיה אם בעתיד כן נתגרש בסוף? תודה רבה
איתן,
החלק הממוני בו יוותר על כנו.
אולם, ישנה בעייתיות מסוימת כי ההסכם אינו ממומש ולא חיים לפי - ואז כאילו בהתנהגות הוא מבוטל....מצב שאותו אינך רוצה.
בכדי להימנע מספק זה , אני כן הייתי מציעה לאשר את ההסכם שוב והפעם כהסכם ממון.
אותו נוסח רק בשינוי הדברים בהתאמה.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הסכם גירושין שהינו הסכם ממון חייב להיות חתום על ידי שני הצדדים + להיות מאושר על ידי בית המשפט לעניני משפחה או בית הדין הרבני...
המשך תשובה