אני ובעלי נשואים כבר יותר מ-15 שנה ויש לנו 4 ילדים. החלטנו להתגרש ובעלי עזב את הבית. הבית משמש גם בחלקו כגן פרטי אותו אני מנהלת ויש עליו משכנתא. מבקשת לקבל פתרון לעניין הבית מאחר וזה גם מקור פרנסתי. האם אני חייבת למכור אותו ולהתחלק איתו בסכום?
היי,
בכדי לתת לך פתרון ממשי הנתונים שמסרת אין די בהם.
את מוזמנת להגיע לשיחת ייעוץ פרטנית.
באופן עקרוני אציין שאת יכולה לרכוש את חלקו בבית - איך זה יתבצע? על זה אוכל להשיב רק לאחר שיחת ייעוץ.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר לערוך נספח להסכם הגירושין ולקבוע הסדרים לגבי יציאת הקטינים מהארץ ולאשרו בבית המשפט. יחד עם זאת, יש צורך בכל טיסה לחתום על מסמך הסכמה מול נוטריון מתורגם לאנגלית על מנת שניתן יהיה להציגו בשדות התעו...
המשך תשובה