אשתי רוצה להתגרש ולוחצת עליי במקום שנלך לבתי משפט לחתום על הסכם גירושין. עוד לא קיבלתי ייעוץ בעניין אבל רציתי לשאול האם לאחר הגירושים אצטרך לשלם לה מזונות אם היא לא עובדת? תודה על ההבהרה
נתן,
ראשית אתה חייב להגיע לקבל ייעוץ בכדי להבין מה זכויותיך ומה חובותיך - מאחר ואתה מבין שאינך יודע אותם וכך לא ניתן לנהל מו"מ.
לגבי מזונות אישה - בעקרון - אחרי הגט אין כבר חובת מזונות לאישה כי היא גרושה ממך. אבל הדברים לעתים מורכבים מזה.
הנך מוזמן לשיחת ייעוץ.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הסכם גירושין שהינו הסכם ממון חייב להיות חתום על ידי שני הצדדים + להיות מאושר על ידי בית המשפט לעניני משפחה או בית הדין הרבני...
המשך תשובה