גרושתי ואני גרושים כבר שנתיים. לאחרונה היא חזרה לשתות ומנסה להסתיר את זה מכל העולם, אבל אני מבחין בסימנים. לפי הסכם הגירושין בינינו המשמורת על הילדים היא משותפת. האם אני יכול לפנות בבקשה לבית המשפט להפיכת המשמורת לבלעדית?
היי,
בתיאוריה אין בעיה להגיש תביעה למשמורת מלאה. אולם, בפועל - אתה צריך להוכיח כי היא חזרה לשתות וכי השתייה פוגעת בתפקוד למול הילדים.
אם יש לך ספק ביכולת להוכיח אז אולי לא כדאי להגיש תביעה כי סיכוייך יהיו נמוכים.
עניין נוסף שכדאי לקחת בחשבון הנו - רצון הילדים האם הם רוצים לעבור אליך?
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה לשאלה תלויה בעיקרה ביכולת הכלכלית ובאפשרות להעביר כספים טרם הבשלת הזכויות. על חלוקה עתידית חל חוק איזון פנסיוני שלמעשה מפריד כבר עתה את הזכויות בין אלה שאינן משותפות לאלה שהן ברות איזון. ...
המשך תשובה