שלום, אני ובעלי לשעבר (יש לנו שני ילדים קטנים) החלטנו להתגרש אחרי שגיליתי שהוא בוגד בי עם מישהי מהעבודה שלו. רציתי לדעת האם חוקי מצידי לבקש תנאים לא הוגנים בהסכם גירושין, לרעתו כמובן, בגלל הבגידה? מבחינתי זו הייתה שבירת אמון וכמובן שיהיה לי קשה הרבה יותר להתנהל עכשיו כאם יחידה.
שלום
את זכאית לכתובה שלך - התשובה מורכבת ולכן, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להמשך ייעוץ .
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. סוגיה מאד חשובה שבדכ לא עולה בהסכמים שאני עורך אבל במקרה שלך היא סופר חשובה. חשוב מאד להוסיף בהסכם שייערך או בכל הליך שקשור בבית המשפ/בית הדין נושא זה ולדרוש לכל הפחות עדכון שלך כל מספר חודשים ב...
המשך תשובה