שלום, אשתי פתחה נגדי תיק בנושא מזונות ומדור, כעת אנחנו נמצאים בעיצומו של טיפול זוגי לשיקום מערכת היחסים. במידה והטיפול לא יצלח, ברצוננו לפנות לגישור. כיצד עלי להתייחס לתביעה הפתוחה? חשוב לציין, כי אשתי עו"ד וגם במהלך הטיפול הזוגי היא מתנגדת לסגור את התיק הנ"ל תוך הסבר שניתן להסב את התיק הנ"ל לטובת הגישור. חששותיי נובעים מכך שהיא עשויה לבצע מהלך חד צדדי ללא ידיעתי, ואין לי מושג מהם ההשלכות הצפויות. תודה
יש לפנות ליעוץ פרטני, נדרשים פרטים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לשקול שינוי תנאי המזונות, בכפוף לכך שתוכיח שינוי לרעה במצבך הכלכלי שלא היה צפוי, ירידה בהכנסות, עליה בהוצאות, עליה בהכנסות אם הקטינים וכו`. נא צור קשר טלפוני עמי לצורך קבלת יעוץ מעמיק יותר....
המשך תשובה