שלום מה האפשרויות של זוג שערך הסכם גירושים בשנת 2005 וכעת עם משבר הקורונה הדברים השתנו מבחינת נניח הסדרי ראיה של ההורים עם הילדים... איך אפשר להתאים את ההסכם לזמן קורונה בלי לעשות עריכה חדשה של ההסכם? רוצים להימנע מלהגיע לבית משפט אבל יש סכסוכים בנוגע לפירוש ההסכם...
היי
אפשר לעשות הסדר/הסכם פנימי ביניכם.
אם יש הבנה אפשר להסדיר זאת ביניכם.
אם אין הסכמות אז אין מנוס מלפתוח בהליך מתאים.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני שינוי מהותי ובלתי צפוי בהכנסות ולתקופה ממושכת, ושינויים מהותיים נוספים עשויים להביא להפחתת מזונות. בהיעדר הסכמה, יש צורך לפתוח קודם בקשה לישוב סכסוך....
המשך תשובה