בהסכם הגירושין נקבע סעיף לפיו בכל פעם שהאב מחסיר ביקור עם הילדים ללא הודעה מראש של 48 שעות, עליו לשלם קנס של 250 ש"ח עבור שירותי בייביסיטר. בפועל, הוא מחסיר הרבה ביקורים ומסרב לשלם את הקנס. האם ניתן לפנות ישירות להוצאה לפועל כאו שנדרשת פנייה לבית המשפט לענייני משפחה?

צריך להוכיח שהאב הפר ההחלטה. לכן, יש לקבל, החלטה בענין זה על סמך בקשה עם תיעוד כל ההפרות, ואת ההחלטה שתתקבל יש להגיש להוצאה לפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה