חתמנו על הסכם גירושין לפני כשנה , אך בשלושת החודשים האחרונים הגרוש שלי הפסיק להעביר את חלקו בתשלומים עבור החוגים וההוצאות הרפואיות של הילדים, כפי שנקבע בהסכם. רציתי לברר מהי הדרך היעילה ביותר לאכוף את ההסכם במקרה כזה? אשמח לדעת גם אם ניתן לחייב אותו בתשלום ריבית או הוצאות משפט על העיכוב בתשלומים שנוצרו.

אכיפה באמצעות ההוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה