חתמנו על הסכם גירושין לפני כשנה , אך בשלושת החודשים האחרונים הגרוש שלי הפסיק להעביר את חלקו בתשלומים עבור החוגים וההוצאות הרפואיות של הילדים, כפי שנקבע בהסכם. רציתי לברר מהי הדרך היעילה ביותר לאכוף את ההסכם במקרה כזה? אשמח לדעת גם אם ניתן לחייב אותו בתשלום ריבית או הוצאות משפט על העיכוב בתשלומים שנוצרו.

אכיפה באמצעות ההוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכאורה עומדת לך עילה משפטית להגדיל מזונות - בגין העלאת ההכנסה והעלאת ההוצאות. הבדיקה שביהמ יעשה הינה לבחון האם המדובר ב"שינוי נסיבות מהותי" שלא היה צפוי. טרם הגשת תביעה עליך להגיש בקשה לישוב סכסוך. ה...
המשך תשובה