אשאל שוב - לפני כשנה וחצי עזבתי את הבית, לפני חודשיים התגרשנו ברבנות. כעת ממתינים לדיון באזרחי. האם יש בעיה שאחזור לדירה שלנו? בהנחה שכרגע באמת אין לי איפה לגור. תודה
ככלל אסור לבני זוג גרושים לשוב ולהתגורר יחדיו שכן יתכן ותדרשו לגט לחומרא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המדובר בסוגיה מורכבת. הסוגיה תלויה בזהות הערכאה המשפטית לעיתים. כמובן חשוב לדעת האם ניתנו במהלך הנישואין. אך גם אם הוענקו במהלך הנישואין, מקובל כיום לבחון מהי מטרת הענקת האופציות - תגמול על עבודה בעבר...
המשך תשובה