אני רוצה לתבוע בשם בני שנולד לפני 13 שנה, וסובל מבעיות נשימה מאז הלידה בעקבות הרשלנות של הצוות הרפואי. אפשר לתבוע אחרי 13 שנה?
הטענה היא לאבחון לקוי במהלך ההיריון ? או לכשל במהלך הלידה ? יש חשיבות לתשובה על מנת לענות עד מתי ניתן לתבוע.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה