המוניטור במהלך הלידה שעברתי היה תקול כנראה ובאיזשהו שלב הפסיק לעבוד. הצוות הרפואי לא הבחין בכך בזמן ולא היה מה שיעקוב אחר הנשימות והמדדים שלו. כתוצאה מכך, בני נולד עם בעיות קשות באזור קנה הנשימה. היום הוא כבר בן 3.5 וייאלץ להיות במעקב ובטיפול רפואי לכל שארית חייו. כיצד אני יכולה לתבוע על רשלנות?
שלום רב. יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי שממנו עולה שהמוניטור לא היה תקין וכן את התיעוד המצביע על קשר סיבתי בין כך ובין הנזק שנגרם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה