שלום, אני בהריון מתקדם. הרופא המליץ לי על לידה רגילה, למרות שהיו לי סיבוכים בהריון הקודם. האם ניתן לטעון כי הרופא התרשל בהמלצתו
סתיו שלום,
לצורך הוכחת רשלנות רפואית יש צורך להוכיח כי הרופא התרשל וכי עקב התרשלות זו גם נגרם נזק. מפנייתך לא ברור האם נגרם נזק כלשהו.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה