שלום רב יש לי אח חירש אילם בן 43 שנים. בזמן הלידה הוא הכחיל וקיבל יתר חמצן והדבר גרם לו לחירשות. לא הייתה תביעה כלל במשך כל השנים האלה לגבי בית החולים הדסה עין כרם יש לציין שאין במשפחתנו תורשה של חירשות. מכאן רציתי להתייעץ איתך בשמו האם יש מקום לתביעת בית החולים לאחר 43 שנים?
לא ניתן לתבוע מפאת התיישנות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כן השארת כלי ניתוח בשדה הניתוח מהווה רשלנות רפואית. במהלך הניתוח על הצוות להקפיד להחזיר את כלי הניתוח ובסיום הניתוח אמורה להתבצע ספירה של המכשירים והפדים. המצב שחווית מהווה רשלנות רפואית בלי...
המשך תשובה