במהלך הלידה שלי, הרופא ביצע ניתוח קיסרי ללא הסכמתי. האם יש לי עילה לתביעה?
שי שלום,
ככלל, לצורך ביצוע ניתוח קיסרי יש לקבל את הסכמת היולדת. יש להוציא את התיק הרפואי ולבחון מה נרשם לגבי ההסברים שניתנו לך, טפסי ההסכמה שחתמת עליהם והסיבה שבגינה בוצע ניתוח קיסרי.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה