שלום לעורכי הדין הנכבדים. הגעתי עם מיעוט מי שפיר לחדר לידה. עשו לי בדיקת מוניטור במשך חצי שנה והדופק של העובר היה 150/165. האחיות ניתקו אותי מהמוניטור ושלחו אותו לאולטרסאונד. בבדיקה הזו אבחנו שהעובר שוקל 1.5 קילו ונמצא במצב עכוז. הסבירו לי שאני צריכה להיות מאושפזת ליממה והעבירו אותה למחלקת הריו בסיכון. אחראית המשמרת אשר קיבלה אותי אמרה לי שלא יחברו אותי למוניטור אלא בסוף הלילה. שכבתי במיטה במחלקה בלי אף אחד שמשגיח עליי. לפתע התחלתי לסבול מדימומים קשים וכאבים שאי אפשר לתאר. שלחו אותי במהירות לחדר לידה. לצערי הרב ביותר העובר מת. הרופאים ניתחו מהר בניתוח קיסרי. אני רוצה לציין שהעובר עוד זז בגוף שלי במהלך האשפוז ובבדיקת האולטרסאונד. ברור שמדובר ברשלנות. מה עושים?
יש לפנות בדחיפות לעו"ד המתמחה ברשלנות רפואית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה