למרות שהתינוק היה במצוקה במשך שעתיים, הרופא השתהה עם ההחלטה ללכת על ניתוח קיסרי. עד שהוחלט שאין ברירה וצריך לעשות ניתוח הוא כבר היה במצוקה שגרמה נזק מוחי. האם זו עילה לתביעה?
שונית שלום רב., יש בהכרח חשיבות לבחון התיעוד הרפואי הן באשר למהלך המתואר והן באשר לנזק שנגרם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו הרופא יכול לסרב אם אין אינדיקציה ממשית לניתוח קיסרי הטומן בחובו סיכונים גבוהים יותר מלידה רגילה. השאלה מה הנימוקים שניתנו לך ע"י הרופא, שכן את הלידה הקשה שעברת על נזקיה לא ניתן היה לצפות רק בג...
המשך תשובה