לפני שנה ילדתי את הבן שלי, היתה לידה שהסתבכה כי הזריקו לי אפידורל למרות שהתברר שאני אלרגית, הלידה ארכה זמן רב והילד היה במצוקה. היום יש לו עיכוב התפתחותי מאוד משמעותי ואני חשובת שזה בגלל הלידה, מאוחר לבדוק האם היתה התרשלות וניתן לתבוע?
חגית שלום רב.,
לא מאוחר לבחון התיעוד ולהחליט האם הייתה התרשלות שגרמה לנזק. לגבי הילד אם ההתרשלות במהלך הלידה ניתן עד גיל 25 אך עדיף לבחון גם מעקב ההיריון ואם בשל כך אזי עד הגיעו לגיל 7.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה