מיילדת התרשלה בעבודתה ובגלל תנועות לא זהירות גרמה לפריקת כתף של יילוד לפני 3 שנים. הצליחו לאחות אותה כמעט בשלמות אבל אי אפשר לדעת אולי בהמשך חייו יצוצו בעיות, מה עושים כדי לתבוע לפני שתהיה התיישנות על הרשלנות?
ראשית יש להתייעץ עם עורך דין ולראות שאכן יש רשלנות ונגרם נזק. לעניין ההתיישנות אין סיבה לחשוש שכן במקרים של רשלנות רפואית בשל התנהלות סביב הלידה ההתיישנות היא רק בגיל 25 (7 שנים מרגע הגעתו של הילד לגיל 18) ולכן מומלץ לראות שאכן התגבש כל הנזק.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, צריך לאסוף את המסמכים ולבחון את האירוע. באופן מקצועי לא ניתן לומר שיש מקום לתביעה לפני בדיקת העובדות ובחינת הממצאים מזמן אמת. ...
המשך תשובה