לאשתי נוצר קרע בחלק העליון של הרחם במהלך הלידה היא הובהלה לניתוח חירום והתינוק נולד במצב קשה. זאת אחרי שבלידה הקודמת היתה בניתוח קיסרי והפעם משום מה החליטו לדחות את הניתוח הקיסרי וגרמו לנזק בגלל הקרע. איך ניתן לקבוע שמדובר ברשלנות רפואית?
שלום רב. יש הכרח לבחון התיעוד הקודם ללידה וכך גם סיכום מהלך הלידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה