שלום רב, ילדתי תאומים לפני חצי שנה ומאז אני סובלת מכאבים עזים. לאחרונה התברר לי שאני סובלת מהצרה של הנרתיק בעקבות התפרים שעשו לי ואצטרך לעבור ניתוח כדי לתקן את הנזק שנגרם. האם יש לי עילה לתביעה??
מרים שלום רב., ניתן יהיה לבחון שאלתך לאחר החלמתך מהניתוח המתקן.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה