שבוע אחרי הלידה שהיתה קשה ונגמרה בניתוח בגלל שהתינוק נתקע בתעלת הלידה התברר שהתפתחת זיהום נרחב והייתי צריכה להתאשפז. אחר כך הייתי צריכה להיות באשפוז במשך כמעט חודש והייתי בסכנת חיים. האם יש כאן מקום לתביעה?
מאיה שלום רב., האם נותר נזק קבוע ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה