במהלך חודשי ההריון לקיתי בזיהום מסוג סי אם וי, שהתגלה אצלי במערכת רק לאחר הלידה. כעת הילד בן חצי שנה, ומסתבר שיש לו ליקוי בראייה. הליקוי קשור לזיהום שלא התגלה. האם אני יכולה לשקול להגיש תביעה? תודה רבה
תמר שלום רב.,
יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי הן באשר לבדיקות שנעשו במהלך ההיריון מהלך הלידה וכן המסמכים שקושרים בין הזיהום לנזק שנגרם.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה