במהלך ההיריון שלי הערכת המשקל עמדה על מעל 4.5 ק"ג. ביקשתי לעבור ניתוח קיסרי מחשש לסיבוכים, אבל הצוות הרפואי התעקש על לידה רגילה שבמהלכה נוצר מצב של כליאת כתפיים והתינוק שלי נולד עם פגיעה . רציתי לדעת האם התעלמות מהערכת המשקל ו במצב כזה מהוות עילה לתביעת רשלנות רפואית?

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה