במהלך הלידה אשתי הייתה בסכנת חיים ורק אז אובחן כי היא סובלת ואף סבלה כל הזמן הזה מסוכרת הריון. עקב כך הרופאים נאלצו לבצע ניתוח קיסרי דחוף. האם מדובר ברשלנות ואיך ניתן לקבל פיצויים?
דני שלום רב., האם פרט לצורך בניתוח נגרם נזק נוסף ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה