בלידת ואקום התינוק נולד עם בעיות בנשימה והיום חודש אחרי הלידה עדיין לא יכול לנשום בכוחות עצמו. איך אפשר לדעת מה קרה ואם זו רשלנות?
רותי שלום רב., יש הכרח לבחון את מלא התיעוד- הן ממעקב ההיריון הן ממהלך הלידה והן תיעוד באשר למצבו כיום.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה