שלום. התחלתי טיפולי פוריות בגיל 43, נכנסתי להריון בניסיון הראשון אך לצערי בסופו של דבר ילדתי בשבוע 38 לידה שקטה מבלי שהיו בעיות בהריון. בחדר הלידה לא היה רופא. מאז קשה לי להשתקם ולחזור לחיים רגילים. האם לדעתך להגיש תביעה על רשלנות או שאין טעם בגלל הגיל שלי?
טלי שלום רב., צר לי לשמוע על מה שארע לך., יש לאסוף כלל התיעוד הרפואי ולהפנותך לחוו"ד רפואית ראשונית ועם קבלתה לבחון האם ניתן וכדאי לתבוע.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה