יש לי ילדה בת חצי שנה עם בעיות של חצי שיתוק ביד בעקבות תסמונת ארב באירעה בעת הלידה, אני ובעלי רוצים להגיש תביעה נגד בית החולים. כמו כן, הילדה נולדה במשקל גבוה (יותר מ-4 קילו). האם זה רלוונטי לתביעה?
שרית שלום רב., מהו המשקל המדויק ? כאן גם האם לא הציגו אפשרות לקיסרי ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה