שלום, הייתי בהריון בשבוע 23+2 הייתה ירידת מים ורופאת הנשים שיחררה אותי הביתה למנוחה כיוון שיש לי סקירת מערכות יום אחרי, עד הסקירה ירדו כל המים והתפתחה לידה מוקדמת ולמרות הרצון שלנו לטפל בילוד, התייחסו ללידה כהפלה והתעלמו מהרצון שלנו ולא הסכימו להעביר אותי לחדר לידה עם השגחה. השאירו אותי לבד בחדר רגיל ללא השגחה וללא פרטיות כמו חיה ביער, ומרוב שהתחננתי כמה דקות לפני הלידה העבירו אותי לחדר לידה והחייאה ראשונה בוצעה 9 דקות אחרי הלידה ולצערי היקר שלי לא שרד ונפטר 3 שעות אחרי. והיה תחת השפעת פטידין ופנרג'ן שהבנתי שאסור לתת בלידה מוקדמת. האם ישנה רשלנות בניהול הלידה? תודה מראש
שלום רב., צר לי על המקרה הקשה. יש הכרח לקבל את מלא התיק הרפואי ממעקב ההיריון ובפרט ממהלך הלידה על מנת לתת תשובה לשאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה