אשתי סבלה מכאבי בטן עזים אבל הרופא שחרר אותה הביתה. רק למחרת בלילה רצנו למיון ושם גילו שיש לה הריון מחוץ לרחם והיה צורך להוציא את אחת החצוצרות. אני רוצה לתבוע את הרופא שלא חשד, יש לי עילה?
מומחה רפואי צריך לבחון הקשר הסיבתי בין העדר הזיהוי והטיפול המאוחר לבין הנזק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה