שלום עברתי לידה מסובכת ובסוף ילדתי בלידת ואקום שלקח לי הרבה זמן להתאושש ממנה. התינוק בן ארבעה חודשים וסובל מפזילה חמורה, האם יש קשר לצורה שבה נולד והאם יש לי קייס לתביעה?
זואי שלום רב.,
יש הכרח שרופאים מומחים בתחום הגניקולגיה והעניים יבחנו תיעוד ואת בנך ויתנו דעתם לקשר הסיבתי בין הנזק להליך הלידה .,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה