בזמן שילדתי הרגשתי שהלידה נתקעת והרופאים החליטו להשתמש במכשיר ואקום כדי למשוך את התינוק החוצה. במהלך המשיכות היה נראה שהם מפעילים כוח רב מאוד ובשלב מסוים שמעתי לחץ בחדר. מיד אחרי שהילד יצא התברר שיש לו פגיעה בעצבים של הכתף והיד, ועכשיו, כשהוא כבר בן חצי שנה, היד שלו עדיין חלשה מאוד והוא בקושי מזיז אותה. האם פגיעה פיזית כזו שנגרמת מהמכשיר עצמו או מהמשיכה של הרופאים נחשבת לטעות שלהם שאפשר לדרוש עליה פיצויים, או שזה פשוט סיכון ידוע של התהליך שאין מה לעשות איתו?

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה