ערכנו לבן לפני חודש ברית מילה על ידי אורולוג מוהל מומחה, עם ידע גם ביהדות וגם באורולוגיה. לא נגרם נזק לילד, אבל נותרה לו עורלה בהיקף משמעותי ופגימה אסתטית, שזה מה שניסינו להימנע ממנו כשהזמנו רופא לביצוע ההליך. האם לדעתך זוהי רשלנות רפואית?
גיורא שלום רב., האם בדקתם האם הפגם הנו הפיך דהיינו ניתן לתיקון ע"י אורולוג/כירורג ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה