במהלך הלידה אשתי היתה במצוקה והתינוק הונח באינקובטור עם חמצן במינון שגוי, שגרם לעיוורון של הילד. אני רוצה לתבוע את מחלקת היולדות, איך אני מתחיל?
קובי שלום רב., ראשית יש לאסוף את כלל התיעוד הרפואי ובפרט ממהלך הלידה., לאחר מכן יש להפנותו למומחה רפואי שיבחן קשר סיבתי בין ההתרשלות לכאורה לנזק הקשה שנגרם.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו הרופא יכול לסרב אם אין אינדיקציה ממשית לניתוח קיסרי הטומן בחובו סיכונים גבוהים יותר מלידה רגילה. השאלה מה הנימוקים שניתנו לך ע"י הרופא, שכן את הלידה הקשה שעברת על נזקיה לא ניתן היה לצפות רק בג...
המשך תשובה