הבן שלי נולד כפג חודשיים לפני הזמן. מכיוון שכך, שהה בפגייה בבית החולים יחד עם עוד 18 פגים אחרים. בזמן שהותו בפגייה הוא קיבל זיהום. האם יש לי עילה לתבוע את בית החולים בעניין?
שלום רב. יש הכרח לבחון התיק הרפואי ובפרט באשר לנזק שגרם הזיהום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה