בעת הלידה סבל העובר ממצוקה, ודקות ספורות לאחר שנולד, הוא נפטר. מאז האירוע המצער שנינו שבורים ומתקשים לחזור לשגרה. האם אנחנו זכאים לקבל פיצויים?
רני צר לי לשמוע על המקרה הטרגי., יש הכרח לבחון את כלל התיעוד הרפואי ממעקב ההיריון וממהלך הלידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה