רוצה לדעת האם קרע דרגה 3 יכול להיות רשלנות רפואית? אני שאלתי את הרופא מה הסיבות ואמרו לי שזה בגלל ראש התינוק ואני עדיין שנה מרגישה בכאבים בכל איזור רצפת אגן. ובטוח שכל האיברים האזור שם נחלשו ולא יכול להיות שיחזרו להיות כמו שהיו. מה דעתך?
שלום רב האם נעשה חיתוך החיץ (אפיזיוטומיה) וכמו כן כיצד נתפר הקרע וע"י מי - האם ע"י רופא כירורג/גניקולוג. והאם בחדר ניתוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה