הבנתי שאם עברתי ניתוחים קיסריים אני זכאית לכסף, עברתי שלושה בכל שלושת הלידות שלי. הראשון לפני כמעט שש שנים בעקבות אי התקדמות בלידה וחשש לתינוק אז אחרי 14 שעות בחדר לידה הובהלתי לחדר ניתוח, השני היה לפני שלוש שנים כמעט בגלל מיעוט מי שפיר אז הוזמנתי לניתוח יום אחרי, והשלישי לפני ארבעה חודשים בעקבות שני ניתוחים קודמים ישר קיבלתי תאריך לניתוח ידוע מראש. יש לי ביטוח כללית מושלם וביטוח בסיסי במקום העבודה .(שכרגע התפטרתי. ) אשמח לתשובה אם אני זכאית
אנא בדקי מהם התנאים הרשומים בפוליסות על מנת לדעת האם יש שיפוי במקרה זה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה