ההריון הראשון הסתיים בניתוח קיסרי, מה שגרם ככל הנראה בלידה השניה למצב של שליה נעוצה. במהלך הלידה היה אובדן דם גדול בגלל השליה הנעוצה, וישר אחרי הניתוח הקיסרי הבהילו אותי לניתוח לכריתת הרחם. למרות שהייתי בסיכון בגלל הלידה הקודמת, לא בחנו את המצב עד שהייתי בסכנת חיים בלידה. האם אוכל לתבוע את בית החולים על הנזק הנוראי שקרה לי?
סמדר שלום רב., יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי בשל שתי הלידות כולל מעקב ההיריון ומהלכי הלידות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, צריך לאסוף את המסמכים ולבחון את האירוע. באופן מקצועי לא ניתן לומר שיש מקום לתביעה לפני בדיקת העובדות ובחינת הממצאים מזמן אמת. ...
המשך תשובה