היי , ילדתי לפני כ9 חודשים , לאחר כיממה בחדר לידה שהייתי תקועה על פתיחה של 6 וחצי החליטו לנתח , לאחר הניתוח ראו שהיא הייתה בתעלה בצורה לא נכונה , יום אחרי שהשתחררתי הבייתה עלה לי חום , ורק יומיים אחרי הבנתי שהזדהםם ופניתי לבית חולים ואושפזתי כשבוע ימים , האם יש פה אפשרות לתבוע על רשלנות רפואית ?
מוריה ניתן לבחון העניין., מה מצבך כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה