אשתי הייתה בהריון ובזמן שהיא הייתה הרה נרשמו לה תרופה לבעיה כרונית מסוימת. הרופא אמר שמדובר בתרופה בטוחה ובריאה שמתאימה גם לנשים הרות. לאחר הלידה התברר שהתרופה יכולה לגרום לנזקים קשים לעובר. למזלנו הרב, יש אלוהים בשמיים והילד יצא בריא לחלוטין. עם זאת, הטראומה קשה ביותר. האם אפשר להתלונן על הרופא ולתבוע?
שלום רב., להתלונן ניתן אך ככל הנראה לא ניתן לתבוע., עם זאת לפני מתן חוו"ד סופית יש לבחון התיעוד הקיים. בברכה דותן לינדנברג עו"ד.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה