בעת הלידה התינוק היה במצוקה בגין הסתבכות חבל הטבור סביב הצוואר שלו. ככל הנראה לא נגרם נזק, זה היה לפני 3 חודשים, אך האם זו רשלנות?
לפני שמגיעים להחלטה חשוב לעקוב אחר מצבו ובמקביל לקבל את כלל התיעוד באשר ללידה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה