היי, אחרי הלידה המיילדת ביצעה לי תפירה רשלנית, עד שהיום, שמונה חודשים לאחר הלידה הצלקות עדיין מכאיבות ואף נראות לעין, דבר שגרם למשבר חריף בחיי הנישואין שלי. האם אני יכולה לתבוע את המיילדת? תודה וצהריים טובים.
חני שלום רב., לפני תביעה יש להיוועץ עם רופא נשים וכן עם כירורג שיבחנו התיעוד ויבדקו אותך על מנת להיווכח האם הייתה התרשלות שהיא שגרמה לנזק וכן על מנת לכמת הנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה