שלום רב,אשתי שהגיעה לשבוע 19בהריון הגיעה לרופאת נשים שהייתה מטופלת על ידיה והתלוננה מכאבי גב ובטן,הרופאה בדקה ואמרה שהכל תכין למחרת בלילה נסענו למיון מרוב הכאבים והייה לה פתח ברחם דבר שגרם להפלה,האם יש מקום לתביעה כי הרי לא יכול להיות שהפתח נוצר ביום שאחרי בדיקת הרופאה שלה ומה אפשר לעשות?
אברהים שלום רב.,
על מנת לתן מענה יש צורך לבחון התיעוד הרפואי הקיים מתחילת ההיריון ועד להפלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה