שלום לעורך דין, בני נולד בניתוח קיסרי עם שיתוק ביד ימין. כאשר אשתי ואני רצינו לברר מה גרם לשיתוק, נדהמנו לגלות שהרופא המנתח לא רשם את משקל העובר בעת לידתו. האם מדובר ברשלנות? תודה
דניאל שלום רב., יש לבחון כלל התיעוד מהניתוח על מנת להיווכח האם הייתה התרשלות במהלכו שגרמה לנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה